fredag 19 februari 2016

Going local!


Himla kul att jag känner TVÅ av fyra pers i lokaltidningens Veckans fråga :) Sjuksköterskan och pensionären. Känner minst sagt att jag är lokalt integrerad!

För att svara på frågan själv, det vill säga vad som är bäst med Tallkrogen, skulle vara så svårt. Det finns så mycket med detta område som är så himla bra och jag skulle faktiskt inte kunna välja mellan det geografiska läget, att promenadstråken är hur många som helst, att det är ganska anonymt och inget händer här, att det ligger nära stora vägen (73:an) så att det är typ nära allt, att trädgårdarna och husen är så personaliserade och olika varandra eftersom de är så gamla, att tuben finns här, att husen ligger nära varandra - and the list goes on! Det enda jag kan hålla med om, även om jag själv inte saknat det, är väl att det är några kilometer till vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar