onsdag 18 oktober 2017

Thaibutik i Högdalen - Giging Asia food market



Jag var i Högdalen för att lämna lite loppis-rester från i somras. I det centrumet finns Systembolaget, matbutiker, Jysk och apotek som jag tycker är av värde - egentligen inte så mycket mer än så.

Men så upptäckte jag en härlig grej: Det finns en butik med thaimat! Yes! Jag har sett att Hökis har en sedan säkert 1-2 år tillbaka, men jag har aldrig hunnit testa då jag sällan har ärende med bil dit.

Tyvärr svårt att läsa :/

Det var inte en speciellt stor butik om en jämför med den jag brukat handla i på Olofs Palmes gata inne i staden. Men det jag behöver fanns där för nu i alla fall. Jag köper sällan djupfrysta grönsaker utan håller mig till torrvaror och godis.



Helt underbart att ha en thaibutik i Söderort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar