måndag 17 juli 2017

Gardiner från Hemtex


ÄNTLIGEN kom de upp!

Jag köpte dessa gardinlängder redan i början av mars, men eftersom våren varit minst sagt stressig har jag inte kommit för mig att sy på kirsbandet eftersom de franska öglorna inte passade min gardinstång.

Det var svårt att välja ut vilka gardiner jag skulle ha då en inte riktigt förstår hur de blir väl upphängda. Till slut valde den variant hos Hemtex som var mest köpt - säkert kort :) Och snacka om att jag var nöjd när jag gick in i butiken fast besluten att köpa dessa populära gardiner och så har de kampanj på dem. Hela 30 % rabatt. Snopet, fast på ett bra sätt.


Jag blev supernöjd med resultatet. De var precis så varma, skira men samtidigt fibriga som jag föreställt mig.

Nu när gardinerna är på plats så har jag också skruvat upp amplarna i taket. Visar bilder på detta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar