tisdag 6 februari 2018

Ansiktsmassage på Söder


Helgen var fullproppad av sociala aktiviteter. Jag satt inte ned en enda gång, kändes det som. Det var allt från besök av Stureby-Karin och födelsedagsmiddag ute i Nykvarn till snabbvisit i Sollentuna hos syrran som rensar huset inför mäklarvisning där jag fick en massa kläder och en matta med mig hem. Jag hann också en hel eftermiddag på Tyrol och Mamma Mia! the party, tre rätters med show. Sjukt trevligt, för övrigt.

Igår borde jag återhämtat mig, men jag hade lovat bort mig till en väninna, Caroline, som behövde en modell till bilder hon ska ha i sin marknadsföring. Hon masserar ansikten. Det var inget speciellt hårt jobb, men var ändå slut efteråt. Gick och lade mig halv sju med ett snurrande huvud och illamående.

Ansiktsmassage ska jag ta på riktigt i veckan! Du kan få första gången för 350 kronor istället för 495 om du refererar till Lattematte när du kontaktar Carro på pataycaroline@gmail.com. Sessionen är 45 minuter och ges på ErstagatanSödermalm i Stockholm.

---------

Blogginlägget är inte ett samarbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar