lördag 26 augusti 2017

Fint påslakanset från Rusta Melina




Det var en fail. Jag skulle egentligen köpa ett annat bäddset som jag upptäckte inne på Rusta. Det hade palmblad och var betydligt glesare i mönstret med mer vitt. Av misstag tog jag detta med monsterablad istället då det var det enda som stod på hyllan - rakt under dessutom.

När jag kom hem insåg jag misstag och detta set kostade for the record mer även om Rustas ordinarie priser knappast är höga någonsin. Blir lite irri.

Men.

Ibland måste en stanna upp och lyssna på Universum och de tecken som det skickar. Jag bestämde mig för att göra här eftersom jag inte orkade åka och byta plus att jag var lite pepp på 70-talskänslan i mönstret :) Jag öppnade förpackningen och initialt var det inte alls så fint som jag trott. Lite besviken faktiskt.

När jag bäddat upp och skulle krypa ned insåg jag att det här bäddsetet är som att gå och lägga sig i en meditation. Vilket lugn mönstret ger. Universum hade en tanke med att jag skulle köpa detta.

Kan inte annat än rekommendera baserat på lugn känsla och inte alls utseende. Melina hette det och finns/fanns på Rusta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar