fredag 12 januari 2018

Bygger innervägg övre hall - del 3

Crew-tröja från festivalen Where The Action Is på Stora Skuggan i Stockholm 2008.

Jag har så klart kommit av mig. Mellandagarna blev istället sociala dagar med besök av monster (barn), bio, syjunta med mera.

Däremot gjorde jag "lämningar" inne i väggen som jag satt igång att bygga. Ni vet, om någon skulle riva den så finns fynd där. Spår från tiden då den byggdes.



Jag har en biljett från den allra sista matchen som spelades på Råsunda innan den revs dagen därpå. Lite coolt trots att jag inte alls gillar fotboll.

Jag lämnade årets sista lokaltidningar också samt senaste Tallkrogsbladet.

När jag får feeling igen ska bygget med väggen fortsätta. Oroa er inte, det kommer! Jag har varit igång sedan början av december med en massa grejer varav alla jag inte hunnit lägga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar