söndag 30 september 2012

Träna i Enskede

Jag har gått upp i vikt. Typ 9,5 kg sedan... ja, sedan jag började gå upp i vikt. Det är väl ingen fara direkt, men fan vad trött jag är på att köpa nya kläder för att jag inte får plats i de gamla. Och någon hejd får det väl ändå vara.

Här i Vasastan tränar jag på Friskis som ligger superbra till i förhållande till min lägenhet. Alltså när jag väl tränar. Och simmar gör jag på Kronobergsbadet med alla polisaspiranter och några vänner en gång i veckan. Dvs när jag väl går och simmar.

Ja, ni hör. Kanske inte så knasigt att jag lägger på mig.

Nu har jag iaf kollat upp var jag ska träna när jag väl hittat min drömkåk.

Friska lokaler

Friskis ligger som jag anade i Farsta. Annars blir det inne på Söder vilket funkar om man är på väl hem från jobbet. Annars undviker jag ju gärna innerstan.

Vattengympa i Svedmyra

Sim fanns också i Farsta, men också i Svedmyra! Toppen. Det är ju på promenadavstånd iaf. Cykel, kanske.

Svedmyrabadet
Friskis i Farsta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar