torsdag 20 december 2012

Julfest

(Streiffert och Spellevinken)

Så var det dags för julpub på jobbet. Hur roligt ser vi ut att ha det på bilden ovan? Njae, så där. Det var trevligt, men det blir lite för stort fokus på möte när det ska hållas dragning mitt i minglet. Bättre att ha dragning innan säger jag.

Hur som helst så satt jag och snackade med TV-gänget där Jessica undrade om jag hade bikini. Hon hade platser över till deras spa-kickoff senare samma kväll. Jag bor ju så nära så jag gick hem och hämtade och samtidigt fångade jag upp Ylva att följa med! Jag var så peppad.


Vi hade varsina rum på Clarion Sign, tjejerna och killarna. Vi hade utsikt över Norra Bantorget och hängde runt i badrock, drack champagne och snackade. Jag hade tänkt ett extra varv och tog med min docka (dockningsstation) till iPhone så vi lyssnade på lite god julmusik också.

(Dubbelexponering? Nej, bara hotellrummet som reflekteras i fönstret mot Norra Ban)

(Skärmdump från Ylvas Instagram. Jag spexar)


Sen hängde vi alla i utomhuspoolen med 35 grader i vattnet - 0 grader i luften. Och drack bubblande drycker. Vi varvade detta med bastu.

(Spellevinken spellevinkar sig och Robert tittar på)


Vi gick sen över till Allstars, en amerikansk sportbar och åt fingerfood och drack mörk öl.
Det här stället hade helt galet mycket TV-skärmar.


Sedan åkte vi till Kåken. Av alla ställen. Varför inte bara dra hem? Man har inte roligt där. Visserligen såg jag en kille i glitterkostym och nej, jag tror inte han var ironisk.

Men jag träffade även David som jag pluggade med som jag inte riktigt pratat med på säkert fem år!!! Så det blev ändå värt det till slut.

(But why?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar