torsdag 27 december 2012

Syskondag

(Systrarna leker i iBooth)

Vi har haft en riktig syskondag idag. Vi började med finfrukost hemma hos Annie där vi åt scones, bacon, scrambled eggs mm. Och så fikade vi i evigheter och kom inte därifrån först framåt halv fyra. 


Jag ser ut som att jag hamstrat mat i kinderna och det är mycket möjligt att jag gjort det.

Efter all god mat och starkt kaffe gick jag och Michi och köpte två köksstolar på Mio. De är Eames-inspirerade och jag kommer att visa dem snart.

(Dålig stämning?)

Senare på kvällen bjöd jag och Michi på lyxtacos hemma hos mig. Vi bjöd in syrran och Hipster-Rickard (se hans hipster-fasoner här). Det är alltså inte melodifestivalstacos utan tacos där man lagt ned lite mer själv och kanske mixat in lite nya ingredienser lite här och där. Dundergott blev det.

(Hipstern tog med sig hipster-öl: Blue Ribbon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar