lördag 5 september 2015

Radio till verandan

(Vilar upp mig med Alice i min famn)

God lördag!

Hur jag mår? Jag har varit på konferens i två dagar på annan ort och jag känner mig typ bakis. Det var så klart störtkul att få uppleva Höga Kusten (igen - jag var ju där för två år sedan på husbilssemester), men då jag höll i merparten av konferenspassen så var det inte en ledig sekund. Vi har paddlat kajak och klättrat (ja, klättrat) i berg. Jag kan visa bilder på detta senare, jag måste bara få tid att hämta mig från alla nära döden-upplevelser ;)


Under tiden vill jag tipsa om en prisvärd radio till verandan. Det är Clas Ohlson kopia på iPal. Originalet är finare men ligger på 2.200 kronor. Denna pärla ligger 159:- Anledningen att jag köpte den var just för att iPalen är för tjusig för att ha utomhus eller när jag snickrar eller målar. Eftersom jag bara lyssnar på pratradio (P1) så är ljuset detsamma! Och så tänker jag att den gott kan stå där under sommarhalvåret.

Den finns i en massa roliga färger och utföranden men denna i låtsas-teak var den som mina händer sträckte sig efter. Min mamma har köpt en med ananaser på! HÄR finns den på Clas hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar