tisdag 15 november 2016

Dubbar upp som en tant

Isigt underlag.

Det har gått några dagar sedan snön föll som aldrig förr på 111 år här i Stockholm. Gatorna här i ytterstan har, precis som alltid, förvandlats till isbanor. Inne i stan var gatorna redan dag 2 brunslaskiga i upp till 1 dm...


När styvfarmodern dog för ett år sedan har jag "fått" en massa grejer av henne - det vill säga tagit från hennes dödsbo. Jag är dock säker på att hon är glad att jag gillar hennes grejer. Bland annat plockade jag med mig hennes häl-dubbar med reflex! Hallå, hur bra???

Lätta att sätta på och ta av.


Jag antar att du kan köpa dem på apoteket och jag kan inget annat att rekommendera. Jag dansar över isiga fläckar och vi var ute 1,5 h då vi bland annat gick i upp- och nedförsbackar.

Reflexer, alltså. The shit här i ytterstan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar