onsdag 25 mars 2015

Bordsskiva i marmor

(Bild från Face)

Jag har länge spejat på marmorbord på Blocket. Jag är ute efter skivan endast (så klart - ni ser väl hur underredet ser ut?) för att göra ett "eget" soffbord av.

Helt plötsligt dyker just ett sådant upp i en Skänk & tigg-grupp för Söderort på Fejjan. Och jag var först med att tjinga den! Hur mycket tur kan en ha??


(Underredet - classic 80-tal)

(Villatjejen på jobbet)

I kväll skulle jag hämta den och den här tjejen, hon ni ser ovan, har lärt sig på saker att tänka på när man ska transportera grejer - så som en så ofta gör när en har hus!

(Handskar för att bära bättre)

(En massa filtar för att skydda både bil och prylar)

Hur mitt nya, egenbyggda underrede ska se ut vet jag jag inte riktigt än eller ens om jag kommer lyckas få det snyggt. Men självklart återkommer jag när jag är något på spåren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar