söndag 1 mars 2015

Söndagsmyser

(Ute i Skärgården)

Villa, volvo och vovvar! Jag älskar konceptet och har aldrig hajat varför folk är så rädda för att vara vanliga.

(Pälsdamerna tittar på)

Lördagen tillbringades ute i Skärgården hos päronen. Det var promenad och jag lagade middag innan Mellon på TV. Vid halv tio när programmet var klart var jag så trött att ögonen gick i kors.


Idag innan jag drog hem till Enskede igen, passade jag på att tvätta bilen ren från vägsalt och det senaste halvårets skit. Vädret idag var blåsigt och det var alldeles för kallt för att göra en riktigt tvätt. Det fick bli en snabbis som jag tror är bättre än inget alls.


När jag tvättade bilen nosade hundarna runt på tomten och Svea kunde till och med låta sig jagas runt några varv av Alice. Man kan inte tro det, men Svea är snabb som blixten och jag såg på henne att det bara var en liten jogg för henne när Alice sprang efter. Himla kul dock att de har lite glädje av varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar