torsdag 19 mars 2015

Loppisar i Söderort

(Bild från Bagis loppis)

Jag älskar loppisar men är lite allergisk mot innerstadsloppisar inklusive Aspuddens 2 km loppis. Varför? Jo, de är så dyra! Dyra bord innebär dyra varor för oss besökare.

Tallis har en årlig loppis som i år infaller lördagen den 9 maj kl 10-15 ska tydligen vara bra. Jag har tyvärr varit upptagen så jag har inte lyckats pricka in en, men en väninna som växte upp i Svedmyra sa att man verkligen kunde fynda här! Borden kostar bara 150:- så jag gissar på att det inte är några hutlösa priser.

Bagis har tydligen en loppis som i år växer och blir ännu större och kallar sig nu för Megaloppis. Facebook-eventet hittar du HÄR.
Lördag 16 maj, kl 10-15. Jag kommer att ge det en chans. See you there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar