måndag 24 augusti 2015

Så många projekt

(Syskonen i Tallkrogsträdgården)

Åh herre, vilken vecka och vilken helg. Eller, veckan var inte mer avancerad än att jag börjat jobba igen och en inte riktigt är van att gå upp tidigt. Helgen var topp, men tog musten ur mig.

Vi inledde med en syskon-grill hemma i Enskede. Det var hur mysigt som helst och merparten sov över. Sedan bar det av till Skärgården och päronen. Vi var bland annat på Siggesta-loppisen.

Under söndagen gjorde jag en annan grej som jag ska berätta om imorgon. Trust me - detta är jag peppad inför!

(Vilar sig i skuggan med mitt loppis-kap)

Medan andra shoppar loss på kläder på loppisen, var det enda värdefull jag hittade fyra vagnshjul! Jag fick dem för 40 spänn. Inte ens ett hjul får en för det priset om en köper nytt.

Jag vet inte vad jag ska göra med dessa vagnshjul, men det gör inget. Jag har såååå många projekt hemma som blev gjorda i somras och så många som jag aldrig hann med. Mina hemmaprojekt är det roligaste jag vet, men en ska ju jobba och så har ju omgivningen en massa förväntningar på en att umgås.

(Kvällspromenaden i Skärgården)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar