fredag 2 oktober 2015

4H-gården i Hökis


Det är en riktigt härligt oktobermorgon idag. Jag har varit ute med grannen Karin, hennes bebis och våra hundar. Idag promenerade vi söderut till pittoreska retro-idyllen Skönstaholm i Farsta/Hökis. det här området är föga främmande för mig då min styvpappa är uppvuxen här och då min mamma träffade honom redan när jag var liten så har jag ju hunnit tillbringa en hel del tid här - även jular.

(Puss, min bebis)


Mellan Skönstaholm och Hökarängen finns en 4H-gård med parklek (Starrmyran). Om du tittar noga på bilen ovan ser du en tjej på en ponny komma skrittandes.

(Lite mörk bild men jag och pälsdamerna finns med på sidan)

(Rabbits)

(Borde stå vad det är för sorts träd)



Idag blir det lite jobb vid datorn för andra projekt jag gör. Sen blir total relax med trädgårdsfix och pyssel. I afton kommer Mami och en av syrrorna för att kolla på Idol, äta och sleepover.

(Så ståtlig)

1 kommentar: