tisdag 20 oktober 2015

En plats till alla stegar



(Förebilden är inte speciellt imponerande)

(Sjukt nöjd!!)

I helgen fick jag äntligen upp krokarna som stegarna skulle hänga på. Det var fint väder och gick ganska snabbt att få upp. Innan låg stegarna lite varstans på tomten vilket ser stökigt ut.

Jag fick också användning av en cykelkedja jag köpte men aldrig använt. Jag tog den och låste fast stegarna (gjordes efter att bilderna tagits). Better to be safe than sorry!

(Tre stegar fick plats)


Krokarna är köpta på Jula för typ 40 kronor/styck. Jag är typ aldrig på Jula, men faktiskt tycker jag att dessa krokar var snyggare än typ alla andra ställens som var förzinkade med röda plastpluppar.


Detta var inte alls ett jobb för krysslasern som annars gick att klämma fast i lockläkten. Detta är ett typiskt jobb då det inte nödvändigt behöver vara rakt. Det är viktigare att det bara SER rakt ut.

(Promenad i helgen på Skogskyrko)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar