torsdag 18 augusti 2016

Invigning av grannens nya altan

Lite utsikt.

För någon vecka sedan var jag med hos Granne Karin och familj och invigde deras nya altan! Det är egentligen deras gamla altan fast upphöjd (golvet). Himla smart att återanvända.

Fin kvällssol. Och ni vet vilken sucker jag är för kvällssol.

Tomten blev lite mer otillgänglig med den höga altanen, mindre kontakt mellan de två platserna liksom, men alla är ju inte intresserade av trädgård. Jag är det, men när jag tänker efter så tittar jag mest på den snarare ÄR i den :)

Karin säger tittut från gungstolen.
Nu har de access från huset till altanen utan att behöva gå ned på marken. Hundsäkrat!
Notera motivet.

Det serverades asian fusion-lax, vin och kaffe på maten. Tyvärr känns det som att det var sommarens sista altanmiddag i kvällssolen.

Chicksen på tomten verkade må toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar