onsdag 5 april 2017

Stadsmissionen öppnat i Farsta

Solbrillorna.

Helt underbart är det att det öppnat en Stadsmissionen i Farsta C! Eller jag hade varit glad över vilken bra second hand som helst, inte nödvändigtvis just Stadsmissionen :) Det är väl det (förutom en Zara, då) som jag saknat där. Annars tycker jag att Farsta har det mesta från barnmorskemottagning till garnbutik, Clas C, Panduro, Åhléns, Systembolaget, ÖoB och ja, det mesta förutom någon mysig restaurang eller bio.

Liten butik som du hittar i samma gång som Stadium.

Butiken ligger i samma byggnad som Stadium, typ under toaletterna. Den är inte stor, men städad och fin. 

Priserna är desamma som i alla Stadsmissionen - det vill säga lite för höga för att vara en andra handsbutik... Dock hittade jag ett par solglasögon med mitt namn written all over och då spelar pris mindre roll.

Grattis till alla oss i Söderort som gillar utmaningen att handla second hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar