söndag 25 juni 2017

Midsommar 2017

Pirr i näsan. Inte i magen.

Jag har varit sjuk! Lågintensivt, men länge. det kom i förra söndagens kväll och ändå in på midsommarafton (fredag) har jag varit sjuk. Jag avbokade mitt medverkande och utflykt på fredagen vilket kändes kymigt, men jag mådde inte bra när jag vaknade.


Så kom jag på att en granne bjudit in mig på midsommarfirande hos sig för några dagar sedan. Jag tackade nej då i tron om att jag såklart skulle vara frisk till fredagen, men icke.

Så jag kilade över på sillunch i alla fall! De festade på ändå till 22-tiden, men jag avvek efter kaffet.

Förutom Stens päron  och särbo så var hans son med flickvän med, grannparet mittemot oss på samma gata och deras spanien-vänner samt en vän med sin tjej.

Sueca.

Det kändes lite gött att få lite sill i mig då jag bara legat och kollat på TV hela veckan. Lite uttråkad om en säger så.

Dagen efter var jag äntligen frisk!

Matte hemma igen. Alice fick ett ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar