måndag 20 november 2017

Mojäng att skruva i trånga utrymmen

Bild från Wish.

Köpte en ljuvlig mojäng på nätet. Det är en lång, böjbar förlängning i plast som du sätter på din skruvdragare för att komma åt i trånga utrymmen.

Jag var så klart skeptiskt till om den funkade, men efter att ha testat den på de halva sättstegen (ja, jag vet inte vad de heter, men ni ser ju på bilden nedan vad jag tvingat fast) så kan jag säga att det funkade hur bra som helst. Samma kraft som om det inte var någon förlängning alls.



De här halva sättstegen skulle säkert upp innan trappstegen sattes upp, men jag visste inte hur jag ville ha det. Nu vet jag och det är omöjligt att berätta så jag får visa när det är klart :)



Jag hittade den för typ 30 riksdaler inklusive frakt. Sjukt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar