tisdag 29 maj 2018

Sommarfika i trädgården 2018



Jag fyller egentligen år i april men tycker att det är så tråkigt att fira då. Jag har alltid varit avis på dem som fyller mitt i sommaren.

Så förra året bestämde jag mig för att fortsättningsvis fira i maj.



I lördags bjöd jag på en födelsedagsfika i trädgården. Vädret var som de senaste tre veckorna i Stockholm; hett. Vi sökte oss alla in under skuggan vilket blev intimt och supertrevligt.



Jag bjöd på tre olika hembakta pajer; en kladdis, en rabarber paj och en banankaka.



När barnfamiljerna åkt hem tog jag fram chips och aperol spritz! Det var mycket uppskattat.







Nästa år blir det en större grej eftersom jag fyller jämnt. Jag funderar på caterad buffé i trädgården och musik dagsfest-stajl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar