torsdag 31 maj 2018

Laserskurna namnskyltar



Jag har länge funderat på att bygga egna hallhyllor till hudarna. Det kan låta puttinuttigt och "dockigt" men faktum är att det skulle underlätta för hundvakter om hundarna hade varsina hyllor eftersom de är olika stora och därmed har olika selar, tröjor, halvband och så vidare. På så sätt skulle de inte behöva gissa sig till och känna sig tryggare.

Var jag ska få plats med att placera dessa i min lilla hall har jag inte lyckats komma fram till. Jag ska göra klart med hyllor och skåp först för att sedan se hur ledig yta ser ut.



Däremot kom jag över chansen att få göra namnskyltar till dem! Så lägligt. Det var under ett besök hos Goto 10 som jag fick chansen att testa att laserskära plywood.



Fort gick det! En skylt tog knappt en minut att skära till. Skyltarna blev perfekta och de luktade bränt trä flera dagar efteråt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar