tisdag 19 februari 2013

"Bransch-lunch"

(Martin och jag)

Krystat uttryck kanske när två av tre är några av mina närmaste vänner. Vi var på Filmhuset! Egentligen var det bara jag och Tommy som skulle äta, men så bjöd han med John, en kille som också gått samma utbildning som oss nere i Hultsfred och numer jobbar på ett management- och produktionsbolag. Och så råkade jag smsa fel person av misstag när jag var på väg, nämligen Martin. Jag var ouppmärksam på vilken konversation jag var inne i på WhatsApp och så vips var han också medbjuden :)

(John och Tommy. Bra bild. Verkligen.)

Det märks inte alls på bilderna men vi hade det vansinnigt trevligt för att vara en tisdag. Filmhuset hade buffé vilket jag älskar (för då blir jag mätt), en massa intressanta lunchgäster (bl.a. Kjell Sundvall!) och så var det ganska länge sedan jag träffade John. Senast var när jag var på skivbolag och vi jobbade ihop med en gemensam artist.

(Gärdet i bakgrunden. Landet för John som är uppvuxen i Stockholms innerstad)

(Försöker göra en Reservoir Dogs)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar