torsdag 7 februari 2013

Nya visitkorten här!!

(Från vänster: Gamla och nya)

Det har tagit sådan tid för korten att komma upp hit från Göteborg. Till och med död materia hatar Stockholm så pass mycket att den gör vad som helst för att undvika huvudstaden.

Nu är visitkorten äntligen här iaf. Slightly korrigerade på framsidan och ganska dramatiskt annorlunda på baksidan (se nedan).

Att färgen var en annan var inte med flit. Min formgivare Jesper tror det kan vara att just denna "batch" är lite avvikande, men jag tycker att den drar så mycket mer åt det lila/taupe/varmare hållet att det måste vara en helt annan färg och varunummer på pappret (som för övrigt heter Colorit och kommer från Svenskt Papper).

(Skillnad va?)

(Clean baksida istället som ger plats för anteckningar))


Jag gillar nog den nya färgen bättre nästan. Jag har inte bestämt mig. Den känns dock inte lika pigg som den förra.

Hur som helst är detta en petitess i sammanhanget. Det finns betydligt viktigare saker att bry sig om i det här fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar