torsdag 14 februari 2013

Schlagerafton #3


Det är jag som värdar schlagerafton på lördag. För oss Mello-nördar är det givet att man kommer i god tid innan programmet. Annars stör man ju. Och för oss är det också självklart att man inte pratar under bidragen - först efter första refrängen.

Men det är inte självklart för alla. I fjol kom Lyset inklampandes 20 minuter efter programmets start - mitt i ett bidrag - OCH DET VAR KATASTROF!!!!! Så den här gången var jag tydlig med en av reglerna iaf :)

(Schlagerafton #1 blev ju visst på kryssningen)

(Och #2 var hemma hos Martin med knasiga huvudbonader, 
men i mitt fall en Malena Ernman-mask)

2 kommentarer:

  1. Bungan har ju (såklart) retats ett antal gånger. Pratat och svarat i telen. EJ OK

    SvaraRadera
  2. Åh, nu trissades min irritation!! Den där jävla Bungan. Medvetet sabotage!!! Han är INTE välkommen på lördag. That bastard.

    SvaraRadera