onsdag 13 februari 2013

Fotokurs coming up

(Min utrustning under ett vackert Instagramfilter)

Jag är inte speciellt intresserad av att fota, men jag vill kunna hantverket. Det är så viktigt att kunna dokumentera sina projekt eller skapa material för att sälja in ett projekt och då är ju snygga (eller åtminstone proffsiga) bilder väldigt bra.

Kolla bara in fotot nedan. Mellan mina större projekt har jag hjälpt en eventbyrå med deras inbjudningar. De tycker jag skriver fint och vill ibland ha handskrivna adresser. Ibland vill kunden se hur handstilen ser ut. 

(Snyggare än med iPhone. Fotat med mitt 35mm-objektiv)

Nu har jag äntligen fått ändan och anmält mig till en introduktionskurs i foto på Fotografiska i Stockholm. Jag börjar denna vecka! För man kan ju inte hålla på och lägga Instagramfilter i all evighet, eller hur? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar