tisdag 7 oktober 2014

Klar med putsslip i garaget


I lördags hade jag besök av nästan hela familjen. Lilla HK sprang in i mitt sovrum och lade sig under sängen. Lilla BK fattar inte så mycket eftersom hon är typ 5 månader. Men det var så klart mysigt att hon var med, hon också.

(BK känner samhörighet med mig eftersom vi båda har burrigt hår)

Ingen av de små barnen följde med ned i källaren för att slipa puts. Det som jag kan gläda mig åt nu är att garaget är klart! Nu är det "bara" två små rum kvar innan det blir dags för mögelbehandling och puts.

(Behöver fler och bättre skyddsglasögon)

Jag åkte senare i helgen till Bauhaus i Länna som ligger bara en mil från mig. En förstis!!

Jag köpte ett par skyddsglasögon - modell bättre än de jag redan har, sopsäckar, en ny kasett till gasmasken man måste ha när man jobbar med slipmaskinen och så köpte jag en stor dunk boracol. Boracolen ska jag berätta om snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar