torsdag 23 oktober 2014

Material till hundtrappa

(Sötaste tjejen på jordklotet)

(Sydde ihop lapparna och fick EN socka)

Svea och jag var på syjunta igår. Det var hemma hos Lama här i Söderort och vi tog herrgårdsvagnen dit. Gud vad glad jag är att jag har köpt bil. Inte bara för att det är så omysigt att ta sig hem i kylan och mörkret när timman börjar närma sig 22. Ikväll visade det sig dessutom att Lama ville bli av med två brädor som blivit över. De ville jag ha! Så jag kunde bara slänga in dem i kärran och åka hela vägen hem till dörren.


En PDF och en typ plywood?

Jag ska ta och göra en trapp till pälsladyn. Hon är ju så vaktig och då kan hon tassa upp för trappen och kolla genom fönstret när hon hör ett misstänksamt ljud. Annars måste ju jag resa mig upp och lyfta upp henne... Varje gång....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar