torsdag 30 oktober 2014

Smart lampskena till hundmänniskor i förorten

(Finns HÄR)

Det är mörkt nu när man går kvällspromenaden. Antalet möjliga promenadstråk mer än halveras då man helt enkelt inte ser när man ska knata in i ett skogsparti. Vi får gå på upplysta promenadstigar och på gator.

Hunden Svea har så klart reflexer och en liten lampa, men eftersom som hon är så förbaskat liten jobbar jag med mig själv också för att vi ska synas som ett par.

Av en slump hittade jag den här LED-lampanClas Ohlsons hemsida igår efter läsartips om deras minilampor från Asaklitt. Detta är av samma märke och jag tror målgruppen är joggare. 

Det är en lampskena som man klämmer fast på baksidan av skon så att man syns bättre!

Dessvärre var en av dem paj, men så snart jag bytt den trasiga hos Clas ska jag visa upp bilder och ge utlåtande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar