måndag 1 juni 2015

Buster minicube - leksak till hund


Tallkrogen har en jättebra hund- och kattbutik på torget. Den är ganska stor och har inga överpriser. Jag brukar gå in på hundpromenaderna ibland och köpa på mig några torkade oxstrupar som pälsdamerna gillar att gnaga på.


Jag har funderat på någon leksak att stimulera damerna hjärnor, typ någon leta godis-grej. Tallis-butiken hade Mini cubes från märket Buster som jag tycker är helt ok. De var ganska tjusiga om en jämför med andra hundleksaker på marknaden och visst vill en ha det lite fint hemma.


Tanken är att en fyller dem med något smaskigt och så vill hunden få ut dem. De kommer att få ut en godis med jämna mellanrum och hålla sig underhållna med lek typ när en lagar mat eller något.

Tror ni att mina damer var peppade på leksakerna? Njae... Men vet vet, kanske upptäcker de vad som är så spännande med de färgglada kuberna.


99:- betalade jag för dem per styck.


(Zzzzz...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar