onsdag 3 juni 2015

Fina villatips på Rusta


Jag var ju på Rusta i helgen i samma veva som K-Rauta och Bauhaus. Och Rusta har ju bra grejer, alltså. Det gäller bara att en kan ta sig dit och faktiskt göra det.

Jag köpte de söta hjärtformade kökssvamparna, 6 stycken för en tia. Mycket roligare än de generiska gröna.


Gummistövlar har jag så klart redan, ett par rosa från Crocs som är super (se tidigare inlägg här). Men de kommer vara alldeles för klumpiga när vi åker ut med husbil i sommar och så hade Rusta de här sötisarna för 99:- De är för korta för att ha, som jag har på bilden ovan, när en är i trädgården och joxar. Gräs och skit trillar in i skon. Nä, där är höga skaft bäst.


Växthus! De är i mjukplast och helt perfekta om en vill prova på växthuslivet. Ett riktigt växthus kostar en slant, tar upp ganska mycket plats och i Tallis där det är så trångt måste du nog ha grannens godkännande om du nu inte vill ha växthuset mitt på tomten. Dessa mjuka växthus är ju väldigt lätta att sälja vidare dessutom om du nu tröttnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar