torsdag 10 december 2015

Glögg-junta med klappar

Mums vad gott.
Igår var det äntligen dags för syjunta igen! Denna gång ute i Tullinge hos Camilla. Självklart var pälsdamerna med. Det var första gången jag var med på en "glögg-junta" och också första gången jag drack (saft)glögg för i år.


Förutom att sticka vidare på min specialmössa satte jag igång med att handsy reflexband på min 40-åringsjacka.


Vi hade köpt en varsin julklapp i 50-kronorsklassen och lyckan när just jag fick en selfiepinne gick inte att undgå!


Jag har länge tänkt att jag borde pallra mig bort och köpa en sådan, så mycket som jag bloggar. Men jag har inte riktigt kommit för mig... Pinnen var inte bara metallic-rosa utan hade också en remote shutter, dvs du behöver inte ställa in självutlösare utan trycker på en knapp på handtaget för att bilden ska tas.

Du böjer den så att den inte syns. Här vill jag ju mest visa upp den.

Pinnens features

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar