tisdag 16 september 2014

Bo på båt


Båten som Sandra hyr är så fin. Det är hennes kompis som köpt och renoverat den i flera år. Det är ett minst sagt annorlunda liv för det gungar ju hela tiden. Jag är ju vansinnigt känslig så för mig var det mindre fantastiskt vid vissa tillfällen. Illamåendet hits you så fort en båt passerar och det är ju en del trafik här mitt inne i stan.


(På morgonen vid klockan 06.00 när jag var lite kissnödig)



(Om jag gillar det här bordet? Eh, det är ju rosa.)


(Vackert golv i massivt trä som är mörkbetsat)






(Svea var cool med båtlivet)

(Brevlåda blir brödlåda)

Båtägarinnan har gjort hyllan själv)









(Fotoklossen är Sandras design och finns på Designtorget och Fotografiska)


















(Svea gillar att ligga i solen och jäsa)

(Undervåningen)

(Upphöjd säng med förvaring under)


(Kolla in bokhyllelösning under trappstegen)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar