måndag 30 november 2015

Radon-dosorna kom snabbt


Jag gjorde beställningen på torsdag förmiddag och när jag kom hem i fredags låg dosorna i min brevlåda. De var snabba där på MRM (mark radon miljö). 

Anledningen till att jag valde dem var inte så klurig; Det var en av tre ställen som kommunen rekommenderade när jag mailade och frågade hur en gör. Jag började med stället som var längst ned i listan, men de hade bara beställning via telefon. Det finns säkert en massa som gillar det, men inte jag. 

Det andra stället i listan var just dessa och de hade en supertydlig beställningslista direkt på sajten. Jag visste inte vad jag behövde, så jag mailade och fick svar samma dag. Done. 

Det första stället i listan kollade jag inte ens in.

HÄR är MRMs sajt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar