fredag 19 maj 2017

En väldigt trött Lattematte

Min mamma förstår inte att en ska ta flera bilder i fall att en råkar blunda. Så detta är den bild hon tog när damerna kröp upp hos mig för att gosa.

Jag skriver ju aldrig om annat än livet i villa i Söderort med hundar. Allt annat är bortskalat för hålla en nisch här. Men låt mig berätta att jag är trött och att anledningen är byte av jobb. För några veckor sedan var det slutspurt inför lanseringen av Goto 10 på Hammarby Kaj 10 i Sjöstan här i Stockholm och direkt efter det började jag ett nytt liv som anställd på Expressen. Där är det hög fart från dag 1 och de tre senaste dagarna har jag dessutom varit på kurs. Så jag mår därefter.

Så i helgen blir det inget trappbygge. Jag behöver paus. Jag ska städa i trädgården, ta fram trädgårdsmöbler och helt enkelt bara ta hand om mig, hundarna och huset. Men i nästa helg kör vi igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar