måndag 1 maj 2017

När handla på Bauhaus


När jag var på Bauhaus Drive-in i fredags eftermiddag och betalade passade jag på att fråga tjejen i kassan om när det är som mest folk där.

Svaret var ganska rakt.

- De öppnar 06.30 på vardagar och då är det proppat med yrkespersoner. På eftermiddagar och kvällar vardagar däremot är det lugnt.
- På helger och då i synnerhet om det är fint väder är det proppat med privatpersoner.

Observera att jag tror detta gällde specifikt utomhusdelen och inte vanliga varuhuset. När jag åkte upp dit sen för att hämta ut kapen (i bild nedan) som jag beställt via nätet var kön till kundservice längre än någonsin och väntetiden för min del cirka 20 min. Tre personer servade disken :)


Jag var där för att inköpa reglar till. trappbygget. Skönt att slippa släp. Inte så mycket för att jag inte äger ett eget utan för att jag inte kan köra med släp :)

Än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar