onsdag 5 mars 2014

Att leva varumärket

Ja, idag levde vi verkligen vårt varumärke. 6*20 minuter hade vi på oss att presentera vår produkt Allt om Stockholm för övriga koncernen. Ett öppet hus helt enkelt.

Istället för att dra en torr PPT tänkte vi utanför den där himla boxen. Vi gjorde konferensrummet vi blev tilldelade till ett "ställe". Vi hade rep och dörrvakt, bar med en vinstbelönad bartender och självaste Måns Zelmerlöw som spelade låtar från sitt senaste album Barcelona Sessions.

(Skakade drinkar)

(Måns i skenet av min presentation på duken)

(Vår krogskribent Anna intervjuar Mr Bartender)

(Måns och Mo spelar live)

(Konferensigt, men ändå inte)


Shit, vad jag stressade med den där presentationen. Och så hamnade den på andra sidan rummet där ingen ändå tittade. Men det spelar väl mindre roll. Folk gillade verkligen vårt upplägg och det är viktigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar