lördag 29 november 2014

Pyssel-lördag!


Några strålar sol och peppen är uppe! Jag har en helt oplanerad lördag - den bästa typen av lördagar.

Just nu sitter jag och stickar efter promenad och frukost. Vi får se vad jag hinner med (och orkar) idag, men när jag känner mig klar med stickningen blir det paketinslagning till jul-middagen jag värdar för i nästa helg, beställning av födelsedagspresenter till syrrorna, tillsågning av delarna av hundtrappan (se längst ned i detta inlägg) och ytterligare hemmapyssel.

(Polotröja till päls-ladyn)

(Planera nogrannt först för att slippa problem sen)

Igår började skissa på en stor hundtrappa till fönstret. Jag beslutade mig för att börja med den lilla till sängen först. Jag fick ju lite material som en väninna hade över (se tidigare inlägg här).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar