onsdag 12 november 2014

Förslag på krav på amortering!

Äntligen har det inträffat. Kravet på amortering har presenterats. Tack gode gud och tack FI.


När det här inlägget publiceras har du kanske hunnit få nyheten, men HÄR kan du annars läsa artikeln och se TV-inslaget på Aftonbladet.

Det här med att Sverige är ett av världens mest rika länder... Ja, det finns olika sätt att se på den saken, om man säger så. Priserna på bostäderna sticker iväg till astronomiska summor och ingen äger egentligen inte sin bostad - helt.

Nu ska vi se vad som händer med förslaget och vad som sedan händer med bostadspriserna. Förslaget gäller bara NYA lån och inte redan tagna. Håll utkik i media :)

Ps. Jag ska ingenstans. Jag trivs fint i min villa. Jag är mest mån om landet jag lever i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar