fredag 1 november 2013

Första helgen i huset!


Det är inte varje dag man tar tuben med en stor tavla med sina egna stirrandes ögon på. Därför tog jag chansen att göra det denna fredag då det var både höstlov och halvdag. Halva staden borta och den andra halvan "jobbar hemifrån". Typ.

Jag vill inte ha den längre och tänkte precis slänga den när jag kom på att vi kan jobba upp den som ett insynsskydd till kontoret.


Jag jobbade faktiskt heldag. För mig som egenföretagare så är det lite som jag själv vill och det är så skönt när man ställt om sitt mindset där - att inte tänka anställd. Man får göra som man vill med sin tid och framför allt, man måste inte jobba hela dagar eller heltid.

Jag och hunden Svea begav oss hem efter en bra jobbdag med möte och en enklare fotografering faktiskt för en ny modellagentur som lanseras i januari. Nu väntar vår första helg i huset. Vi ska "bo in oss" som folk säger, packa upp, röja på tomten och bara ha det mysigt. Jag tänker inte sätta min fot i innerstan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar