torsdag 7 november 2013

Måste köpa garderober

Garderober finns det inte mycket av i vilan. Det finns en. Visserligen stor, men jag är tjej och hade tre garderober med kläder i lägenheten i stan. Exklusive det utrymme jag hade för skor och väkor. Och ytterkläder.

Nu har jag lyckligtvis rensat ut en massa kläder, sålt och donerat, men jag kommer definitivt behöva garderober för att ens kunna packa upp kläderna ur flyttlådorna. Det är ju en typ av kläder för normala Marie och en annan för Jobb-Marie.

Eftersom jag planerar sovrum i källaren i framtiden med inbyggda garderober, är det provisoriska garderober här på övervåningen som gäller. Blocket is the shit.


När jag surfade runt hittade jag detta matrum-set. Alltså jag gillar det! Påminner om Catherines matbord i Desperate Housewives. Hon rödhåriga som hade ett ex som misshandlat henne.

De är väldigt amerikanska, men man lackar om i vitt eller vad man nu vill ha. Kanske byter bord. Spring och köp (här)! Jag själv får nog inte plats med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar