onsdag 6 november 2013

Inflyttningspresenter

(Sticksågstest ur senaste numret av Vi i Villa)

Jag har redan bjudit in till inflyttningsfest. Eller det är så klart ingen fest. Jag, världens ofestligaste människa ska inte värda en fest. Det är en glögg - årets första.

Det som är lite ovant är att jag tänkte att jag skulle önska mig presenter. Jag vill verkligen inte ha någon växt (får seriöst inte plats med fler än dem jag redan har) eller meningslös vas. Jag vill ha användbara presenter. Presenter som passar villalivet!

(Den där jäveln i mitten vill man ju ha. Bosch)

En sticksåg har jag alltid drömt om och såg i Vi i villa, som jag tydligen får hem, att man gjort ett test. Bosch vann så klart. Det var det märket jag ville ha. Bara bra kvalle, annars är det ingen idé. Verktyg köper man en gång och då ska det vara toppklass. Livet blir bara jobbigt annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar