tisdag 26 november 2013

Helgen som var


Redan är tisdagen för denna vecka över. Jag har haft långmöte och arbetsmöte hela dagen. Har fått en massa bra saker gjorda. Dessutom hann vi äta storlunch, vi på kontoret och så Tommy från kompiskontoret.

Senare på dagen firade vi med fika. Det har hänt så många bra saker och man ska uppmärksamma bra saker. Det måste inte vara att gå ut och dricka som de flesta associerar att "fira" med. Det räcker med att gå till 7 Eleven och köpa en kladdkaka och sätta sig ned och äta den. Iaf för min del.

(Mami gör en blogg-pose med tröjan hon fick av mig)

Helgen som var tillbringade jag ute i Skärgården hos päronen. Sådana helger tar jag aldrig av mig nattlinnet. Jag drar på mig ett par mjukisar och ytterkläderna när jag ska ut med hunden. Man gör inget. Åstadkommer nothing. Precis som det ska vara på helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar