torsdag 21 november 2013

Små, små steg


(Jag fånar mig när Sandra plåtar)

Det har varit en bra dag. Papi kom över vid nio och började skruva upp två lampor, hall och kök. 2,5 timma tog det tydligen. Fick ett SMS när han var klart. Då var jag i Solna, färdig på ett möte och var på väg bort till Globen för ytterligare möten. Fyra på en dag, det är bra jobbat.

Igår var Ragnhild här också och tog mikron som jag fick med huset. Den får stå på kontoret. Skönt att kunna lätta på grejer, antingen att de försvinner eller att man hänger upp dem där de ska hänga. Små, små steg framåt gör mig glad.

Däremot trodde jag att jag skulle bli av med golfklubban och golfkepsen jag lånade av Wille inför maskeraden (läs här) för några veckor sedan. Igår sågs vi på middagen på Le Grand Escalier. Jag tog med mig grejerna, men snopet nog satt jag med dem på väg hem sedan. Han ville ju gå vidare och dricka öl och ville inte kånka på grejer. Nähä. Tji fick jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar