måndag 11 november 2013

Städat av lite

(Svea gillar ju Sandra väldigt mycket)

Sandra kom hem till mig igår kväll. Vi mös, lagade mat och tog knappt en timma till att röja i huset. Få loss några flyttlådor, flytta på några byråer, dra ned en massa grejer i källaren. Det blev superskillnad.

Fortfarande finns 13 lådor kvar varav hälften är kläder. Jag lyckades ju inte få tag på några garderober i helgen. Måste lösas i veckan.


Vi hade sleep over i huset. Så mysigt. När jag kom tillbaka från morgonpromenix med hunden (kallt som fan var det) så stod Sandra och lagade amerikanska pannkakor med stekta äpplen från min trädgård! Såååå nyttigt! På pannkakorna hade jag Bregott, strösocker och sirap.

(Svea är superglad att mattan kommit fram)


(Imorse innan jobbet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar