måndag 22 oktober 2012

Dagens outfit på Michelle



Eftersom jag inte har någon stil (nä, men seriöst, jag har ju knappt det) så får Michelle stå för modeinslaget idag. Hon är en riktig fashonista. Detta bär hon idag:

Kappa från Marc by Marc Jacobs
Jeans från Top Shop
Blus från Top Shop
Kofta från HM
Stövletter från Nilson
Väska från Marc by Marc Jacobs
Hatt från Uber

Själv bär jag joggingskor och andra meningslösa kläder som en riktig turist!! Och blundar på bild!!!! I'm on fire. Min bild är tagen från toppen av den gigantiska katedralen the Abbey (fler bilder därifrån senare).

(Fotogenik)

1 kommentar:

  1. Tycker du har jättebra kläder, Marie! Och fint hår också efter the brazilian blowout (ja, det var inget fel när det var lite burrigt heller).
    Ha det bra där i UK!
    /The Enskede field

    PS: Ska jag sälja för 5,2? Hm...

    SvaraRadera