söndag 14 oktober 2012

Den där förbaskade bålen

(Christian, jag, den förbaskade bålen och Mia)

Det var nog den roligaste kvällen i år - Bar-B-Queer på Ulrikagatan i augusti. Jag frågade flera dagar efteråt vad som egentligen hände för att alla blev så fulla så snart de anlänt till festen. Jag var där allra, allra först vid fem och var i gasen strax efter sex när killarna gjort i ordningen bålen. Och det är väl i just den här bålen som allt är sprunget ur, allt som hände den där kvällen. 

Jag vaknade upp med en fraktur i högerfoten som fortfarande påverkar mitt liv och först en vecka senare kröp det fram att de marinerat all frukt i vodka i flera timmar innan festen började. Det förklarade ju en hel del.

Den här kvällen lever kvar än, inte bara i min fot, men många historier dyker upp. I fredags fick jag se en massa bilder från kvällen och lyckades sätta ihop ett och annat. Jag bad att få bilderna och här är dem.

David. Han står på samma plats där jag vrickade foten ungefär vid denna tidpunkt.

Martin stajlar med eld lite senare på kvällen.

Jag samtalar med söta Wille. Undra om vad.

Inget minne av detta. Men jag hörde att XXX hånglade med en tjej i röd klänning och lyckades dra slutsatsen att det måste varit denna där.


David grillade en sådan där fläsklängd som han åt som en körv. Jokern tittar den där blicken som bara han kan få till.

(Jag, David och Christian)

(Tittut)

"Alltså, det här var sååå hiiimla gott!" eller något sådant måste jag ha sagt på den här bilden medan Mia säger tittut bakom bålen. Bålen!!!

(Vi ser städade ut)

When you see it you will shit brix! Eller så går ni in på www.shitbrix.com och kollar på tusen andra sådana bilder fast fejk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar