lördag 20 oktober 2012

Traditional English breakfast

Jag hörde när ungdomen kom hem igår natt. Jag hade lagt mig på bäddsoffan i vardagsrummet för att Michi och jag skulle kunna dela. Men när jag vaknade var hon inte där. Inte i sitt eget rum heller. Var var hon?

Jag ringde andra syrran på Viber och snackade hus (hon ska också köpa) och uppskjuten skatt. Vi snackade en timma medan jag väntade på någon sorts form av respons på mitt meddelande från Michi. Jag tänkte att hon sovit hos killen, men hon borde sagt något och jag hörde henne ju komma hem.

Framåt halv elva-tiden kommer hon smygandes i morgonrock. Hon hade sovit med Molly i hennes rum. Se där.


(90-talsgrunge?)

Vi har en lunch klockan 13 nu som vi inte kommer att hinna till eftersom vi var så hungriga att vi slängde på oss lite kläder och stack ned till Lime Lounge och åt en varsin traditional English breakfast. Vi är alltså supermätta nu inför den riktiga lunchen på the Circus.

(Stabil frulle)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar