tisdag 16 oktober 2012

VIP-visning 2 idag

Eller egentligen den enda visningen idag eftersom jag aldrig fick se det vita huset.


Det här huset har det mesta jag letar efter. Det är i bra skick, renoverat, bra storlek, bra väderstreck okej nära tuben. Däremot hade grannen två gigantiska tallar som skymmer middagssolen på tomten och framför allt - så fint var det inte att jag tycker att det var värt det accepterade priset. Ja, ett lägre pris eller installerad bergvärme.

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga. The search goes on, men som sagt: Det krävs ett enda hus för att livet ska ta en ny vändning.

2 kommentarer:

  1. Ser ju helt OK ut. Det är ett sånt hus som jag är lite nyfiken på. Aningens mindre än mitt nuvarande, och med något lägre kostnader, både vad gäller drift och räntor.
    Kanske lite jobbig naturtomt...donno.
    Var ligger det? Och vad är det för pris?
    /Enskedefältet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så mkt billigare. Detta är dyrt 4.750 K. Ingen bergvärme som sagt så driftskostnader kunde varit lägre.

      Radera